خدمات تور تايلند

۹۶ بازديد

گردشگران عزيز در اين مقاله قصد داريم شما را با نحوه ي انتخاب تور مناسب همراه با قيمت هاي صحيح و مناسب در يك سفر مناسب را بيان كنيم تا در انتخاب ميان آژانس هاي مسافرتي مختلف و خدمات متنوع آنها سردرگم نشويد .

 

با معراج گشت آسمان همراه باشيد تا شما گردشگران تور تركيبي تايلند را با انتخاب بهترين تور در كنار هزينه هاي مناسب براي سفر به تايلند آشنا سازيم .

 

قيمت تور تايلند بستگي به هتل ، پرواز و زمان سفر شما دارد

 

خدمات تور مسافرتي تايلند

تورهاي مسافرتي خدماتي اعم از : اخذ ويزا ، خريد بليط هواپيما ، رزرو هتل ، راهنماي تور ، بيمه مسافرتي ، برنامه ريزي سفر و برنامه ريزي دقيق در زمينه گشت و گذار در تايلند در درون و بيرون شهري كه سفر مي كنند را در تايلند با استفاده از تور پوكت ، تور پاتايا ، تور بانكوك ، تورهاي تركيبي تايلند را به مسافران ارائه ميدهند .

راهنماي تور يا ليدر تور

 

ليدر تور به فردي گفته ميشود كه در يك تور مسافرتي مواردي اعم از ، انواع مناطق گردشگري تايلند ، مناطق زيبا و تاريخي و تفريحي ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم تايلند ، مراكز خريد ، آب و هواي تايلند و سواحل معروف تايلند ، معابد تايلند و ... را برايشان معرفي و برنامه ريزي مي كند كه تك تك اين مقاصد گردشگري را به آنها نشان دهد .

 

تور ليدرها بايد داراي اطلاعات عمومي و تخصصي مربوط به تورها و شناخت از شهرهاي آن كشور را داشته باشند و از قدرت مديريتي بالايي برخوردار باشند تا قدرت و تسلط كامل را داشته باشند تا بتوانند به هنگام بروز مشكل در سفر اَن را مديريت كنند و احساس آرامش را به افراد بدهند .


همچنين لازم است بدانيد كه استفاده و انتخاب بهترين تور ،  بهترين گزينه براي سفر است و شما گردشگران با خيالي آسوده و راحت سفرتان را آغاز خواهيد كرد .

 

قيمت تور تايلند

 

دسته بندي تور هاي مسافرتي 

 

تورها به دو دسته تقسيم مي شوند كه در پايين برايتان شرح مي دهيم .

 

تورهاي گروهي ( بسته )

تورهاي انفرادي ( باز )

 

تورهاي گروهي :  از آن دسته از تورهاي تفريحي مي باشد و طوري طراحي مي شوند كه آژانس مسافرتي و آژانس هواپيمايي ، براي اين سفر تاريخ مشخصي تعيين كرده و با توجه به تعداد صندلي هاي پرواز بليط خريداري مي كند ، گروهي معدود را ثبت نام كرده و برنامه سفر آنان را برنامه ريزي و تنظيم مي نمايد و اغلب در چنين حالتي تمام گروه از كشور مبدا به همراه ليدر تور به كشور مقصد سفر نموده و بر مي گردند .


تورهاي انفرادي : اين تورها كه حجم بالاتري از مسافران را تشكيل مي دهد ، اغلب از آژانس هاي مسافرتي گوناگون ، تورها خريداري مي شوند و تمام مسافران با يك پرواز از قبل تعيين شده به سوي كشور مقصد پرواز مي كنند و برنامه سفر و ليدر تور و موارد ديگر آن در كشور مقصد مشخص مي شود .

 

قيمت تور مسافرتي تايلند در فصل هاي مختلف

دليل اصلي اين كه بيشتر گردشگران و مسافران در سراسر دنيا بخصوص كشور خودمان به تايلند سفر مي كنند ، اين بوده كه با تور به اين كشور بكر و زيبا سفر كنند تا با : آب و هواي تايلند ، مناطق گردشگري ، فرهنگ و آداب و رسوم مردم تايلند ،  سواحل معروف تايلند ، جشن هاي متنوع آن ، تست غذاهاي تايلند ، ديدن شهرهاي پاتايا ، بانكوك ، پوكت ، سامويي ، خيابان معروف واكينگ استريت و ... بيشتر آشنا شده و از نزديك اين همه زيبايي را ببينند .


كشور تايلند در خرداد ماه به دليل شروع امتحان هاي مدارس يك روند نرمالي را براي مسافرين به همراه دارد ، اما با شروع فصل گرم تابستان و شروع مسافرت ها در ايران قيمت سفر تايلند افزايش زيادي مي يابد در واقع فصل گردشگري در ايران محسوب مي شود و دليل گران بودن تور به همين علت است .


همچنين قيمت تايلند در تير ماه با مرداد ماه تفاوت چنداني ندارد و جالب است كه اين دو ماه در فصل تابستان نسبت به كل فصل هاي بهار طرفدار زياد و رشد قابل توجهي نيز دارد . توجه داشته باشيد كه قيمت تايلند در آبان ماه و آذرماه درست بعد از تاريخ نوروز بالاترين نرخ تور را در كل سال  داشته است .

 

ضمنا تايلند در پاييز طرفدار بسيار زيادي نسبت به فصل تابستان دارد و حدود 30 درصد افزايش را در بر دارد و همچنين قيمت تايلند در فصل زمستان روند بالايي را خواهد داشت و شلوغ ترين فصل خريد تايلند در بهمن ماه است چرا كه رزرو تورهاي نوروزي شروع مي شود  .

 

شما با ويزاي تايلند خود مي توانيد 30 يا 60 روز در تايلند اقامت داشته باشيد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.