ديليت اكانت تلگرام

۱۷۰ بازديد

روزانه سوالات زيادي در خصوص ديليت اكانت تلگرام يا حذف اكانت تلگرام پرسيده مي شود. با توجه به اين موضوع، در اين مقاله علاوه بر اينكه مي خواهيم بگوييم انجام اين كار چه مزايا و معايبي خواهد داشت، سعي داريم روش انجام اين كار را نيز در نرم افزار پيام رسان تلگرام شرح دهيم. با توجه به اينكه امكان حذف اكانت تلگرام در داخل نرم افزار تلگرام تعبيه نشده است ، با خواندن ادامه اين مقاله خواهيد توانست از طريق سايت تلگرام نسبت به ديليت اكانت تلگرام خود اقدام كنيد.

همچنين سعي كرده ايم در اين مقاله به سوالات مهم كاربران در اين زمينه نيز بپردازيم. سوالاتي نظير نحوه برگرداندن اكانت حذف شده تلگرام ، مشكل دريافت نشدن كد تلگرام ، مشكل دريافت نشدن كد تاييد براي حذف تلگرام و ... . پس با ما همراه باشيد.

 

حذف كردن اكانت تلگرام از داخل نرم افزار تلگرام امكان پذير نيست.

 

ديليت اكانت تلگرام چيست و چرا اين اصطلاح انقدر معروف شده است؟

از زماني كه پيام رسان تلگرام محبوب شد و طرفداران زيادي پيدا كرد ، به علت سادگي عضويت و نحوه استفاده در جايگاه بسيار بالايي قرار گرفت. بعد از اين محبوبيت، اصطلاحات زيادي مثل تيك دوم تلگرام ، حالت روح تلگرام ، ساخت استيكر تلگرام ، بلاك شدن در تلگرام و ... به وجود آمد كه ما در گروه مشاوره هيواتك در خصوص تك تك آنها مقاله مخصوص به خود را نوشته ايم. اما اصطلاح Delete Account Telegram به معني حذف كردن اكانت مربوط به خود است. مطمئنا گاهي اوقات پيش خواهد آمد كه شما ديگر نخواهيد در تلگرام فعاليت كنيد و يا مي خواهيد سيم كارت خود را بفروشيد و دوست نداريد خريدار سيم كارت شما بتواند از اكانت تلگرام تان استفاده كند. بنابراين شما نيز نياز است بدانيد چطور مي توانيد ديليت اكانت كنيد. ما در ادامه مقاله اين موضوع را آموزش داده ايم.

مزاياي ديليت اكانت تلگرام چيست ؟

علاوه بر اينكه ديليت اكانت تلگرام باعث مي شود دسترسي شما به اكانت تان قطع شود ، مي تواند باعث شود برخي اتفاقات كه در اكانت شما رخ داده است نيز پاك شود. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد با استفاده از ديليت اكانت مي توانيد از بلاك تلگرام خارج شويد! بنابراين اگر توسط يكي از دوستان خود در تلگرام بلاك شده ايد و پيام هاي شما به او نمي رسد ، مي توانيد با استفاده از امكان حذف كردن اكانت خود و ثبت نام مجدد در تلگرام با همان شماره با دوست خود گفتگو كنيد و اصطلاحا از بلاك تلگرام خارح شويد. اين ترفند به شما كمك خواهد كرد كه به افرادي كه شما را بلاك كرده اند پيام دهيد.
البته بايد توجه كرد كه در صورت استفاده بيش از حد از اين ويژگي ، تلگرام شما را جريمه خواهد كرد و مدتي اجازه ي دسترسي به حساب كاربري تان را نخواهد داد. بنابراين در استفاده از ديليت اكانت تلگرام خود وسواس به خرج دهيد.

منبع : http://www.heyvatech.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.